Christmas book fair in Malmö

Jag kommer att sälja böcker på julbokmässan i Malmö, den 17 december på Tröls, Karlskronaplan 1. Det blir skånsk haiku (på engelska) på direktimporterade japanska dryckesflaskor som jag kommer att sälja  för 30kr st  i (mycket) begränsat antal. Jag kommer också att ha med mig min nya tvåspråkiga haikusamling lifedeathetc/livdödetc, flera av Red Moon Press antologier och mina svenska haikusamlingar Skiftningar och Transport. Plus antologier på olika teman – från antirasism till steampunk! Vill ni förbeställa, så går det bra! Mejla mig på anna.maris@gmail.com

ska%cc%88rmavbild-2016-11-28-kl-19-46-57

https://www.facebook.com/events/302165766806645/

I will be selling books at the Christmas book fair in Malmö on December 17 at Karlskronaplan 1. I will be selling my latest haiku collection lifedeathetc, bottles with my poems from ITO EN Oi Ocha and a range of different anthologies on subjects from anti-rasism to steampunk! For pre-orders to the book-fair email me on anna.maris@gmail.com.

 

 

Leave a Reply

