Trilogi-event för Miders förlag

På lördag den 18/4 har jag och Siddaharta Sebastian Larsson ett gemensamt boksläpp på Poeten på hörnet på Södra Förstadsgatan. Då kommer jag att läsa ur min nya bok Transport, som förhoppningsvis kommit från tryckeriet…

Vi väntar fortfarande på den så det blir spännande att se om den faktiskt kommer till själva boksläppet. Dock läser jag ur både den och även ur antologin Whildeanska Sommaren som är den sista i en quadrologi på fyra böcker från Notis förlag. Dessutom berättar jag så klart lite om haikuformen och dess historia.

https://www.facebook.com/events/704126619708816/

Varmt välkomna!

Leave a Reply

