Christinehofs Ekopark!

Jag är stolt över att berätta att jag under Litteraturrundan den 10-11 maj 2014, kommer att ha en haikuverkstad på Christinehofs Ekopark. Ekoparken är ett av mina absoluta favoritställen i min hemkommun, Tomelilla. Det är Författarcentrum Syd som arrangerar Litteraturrundan.

Poesiverkstaden kommer att äga rum på Carabus – som är en av många fantastiska platser runt Christinehof.

Image

Om det mot förmodan är dåligt väder får vi nöja oss med att vara inne på slottet i stället 🙂

Image

Jag hoppas att det blir en fantastisk upplevelse för alla som är med! För bokning och information följ länken:

http://christinehofsekopark.se/aktiviteter/haikulunden-poesiverkstad-2014-05-10/

Leave a Reply

